Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Μαρτίου 27, 2013

Αηδιαστική ανθελληνική/διεθνιστική προπαγάνδα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης....

σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: ΜΟΝΟ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΘΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ, ΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΜΜΕΝΑ ΝΥΧΙΑ!
Τα νέα σχολικά βιβλία που εδώ και 3-4 χρόνια έχουν οι μαθητές στα χέρια τους, είναι το λιγότερο αισχρά και κατάπτυστα, και μόνο σκοπό που δεν έχουν είναι να διδάξουν και να παραδώσουν μια νέα γενιά χρήσιμη και ικανή.




ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΔΕΣ


Βιβλία γεμάτα με συνταγές μαγειρικής, κακέκτυπα των τηλεοπτικών εκπομπών, με αστρολογικές προβλέψεις, εικόνες που παραπέμπουν σε κουτσομπολίστικα περιοδικά, που προσβάλλουν τον Χριστιανισμό, τους Έλληνες, την πίστη και τα πιστεύω μας!
Βιβλία που οδηγούν τις οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα νέο «Κρυφό σχολειό» αφού το μόνο που μπορούν να διδαχθούν από όλα αυτά είναι πως θα φλερτάρουν, πως θα βάψουν τα νύχια τους και πιο είναι το καλύτερο κλαμπ για να διασκεδάσουν.
Από τον Παπαδιαμάντη και το Γεφύρι της Άρτας στις αμερικάνικες παραδόσεις και την παιδεραστία.
Και όμως! Αυτά τα αίσχη διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα! Μάλιστα σχολικό βιβλίο προτείνει στα παιδιά να διαβάσουν τον Χάρι Πότερ! Όχι Οδυσσέα Ελύτη, όχι ιστορία, όχι ποίηση, αλλά τον Χάρι Πότερ!
Σελίδες που αφιερώνονται στην γενοκτονία των Εβραίων, αλλά όχι στην γενοκτονία των Ποντίων, όχι στην καταστροφή της Σμύρνης!
Δεν υπάρχει κείμενο που να περιγράφει μια φυσιολογική οικογένεια, δεν υπάρχει ούτε μια προσευχή μέσα στα μαθητικά βιβλία! Γελοιοποιούν τους Αγίους, καταργούν τον σεβασμό, προωθούν την ανωμαλία!
Γιατί εκεί απλά κατάντησαν οι αργόμισθοι ανθέλληνες του Υπουργείου Παιδείας την Ελληνική εκπαίδευση.
ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ – ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ


ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΛΑΜΠΡΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ…
Στην πρώτη σελίδα στο καλωσόρισμα του παιδιού στο σχολείο ο μαθητής συναντούσε το γνωστό: «πέφτω κάνω το σταυρό μου και άγγελο έχω στο πλευρό μου…», καθώς και το αγαπημένο σε όλους ποιηματάκι που μεγάλωσε γενιές Ελλήνων «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ…»
ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Το κείμενο υποδοχής μεταξύ άλλων λέει: «ρωτάει η δασκάλα, παιδιά με τι θέλετε να αρχίσουμε σήμερα. Σηκώνει ένας μαθητής το χέρι και λέει : με την τουαλέτα κυρία»!!

ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Έχουμε πέντε σελίδες με τα δικαιώματα των παιδιών. Προτού δηλαδή μάθουν τα παιδιά τις υποχρεώσεις μαθαίνουν τα δικαιώματα. Και μετά απορούμε γιατί τα παιδιά μας είναι απείθαρχα.

ΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ

Με μικρά γράμματα σε μια στήλη που σχεδόν δεν φαίνεται, τα ονόματα των αγωνιστών του 21 που μας απελευθέρωσαν. Αυτή είναι η αντιμετώπιση των ηρώων από τα σχολικά βιβλία.

ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗ

Κείμενο: «Η μπουγάδα του Αϊ Βασίλη: Βγαίνει ο Άγιος Βασίλης στην αυλή να απλώσει την μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα την φανέλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του, το πουκάμισό του και τελευταίο το σακάκι και το παντελόνι του».
Ο Άγιος της εκκλησίας μας παρουσιάζεται από τα βιβλία αυτά να κρεμάει το μακρύ του σώβρακο‼!
Προφανώς αυτοί έχουν στο μυαλό τους το ξωτικό που διαφημίζει το γνωστό αναψυκτικό.
Όμως τα βιβλία αυτά δεν απευθύνονται σε αμερικανάκια αλλά σε Ελληνόπουλα.
Θα περιμέναμε σε αυτό το παραμύθι ο Άγιος να παρουσιαστεί όπως τον ξέρει η εκκλησία μας.
Ο φιλάνθρωπος ο οποίος μέχρι τα 49 του αγκάλιαζε μέχρι και λεπρούς και έτρεφε 20.000 ανθρώπους στην πόλη που είχε ιδρύσει ο ίδιος με τα λεφτά του.
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΛΑΧ‼!
Κείμενο: «Ο Νορντή είναι μουσουλμάνος που τον πάνε σε μια εκκλησία. Η πολιτισμικότητα ετοιμάζεται μέσα στα βιβλία.
Το κείμενο γράφει: «Ο Νορντή εντυπωσιάστηκε από την εκκλησιά του Χριστιανού Αλάχ. Όλο το μεσημέρι το κουβέντιαζε με την γιαγιά του. Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι Χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές. Και τι άσχημοι γέροι με μακριές γενειάδες ήταν αυτοί στους τοίχους»;
ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ: ΠΕΡΝΑ ΠΕΡΝΑ… Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ!

Κείμενο: Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο.
Πρώτων, ο επιτάφιος ΔΕΝ πάει βόλτα! Στον επιτάφιο έχουμε περιφορά!
Και στο τέλος γράφει:
«Όταν φτάσαμε στην εκκλησία οι ψάλτες σήκωσαν τον επιτάφιο ψηλά και όλοι περάσαμε από κάτω. Να πως παίζεται το περνά περνά η μέλισσα»!!!

ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΟΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Κείμενο: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ: Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο.
ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ: Και εμείς πήγαμε στο υπόγειο.
Το παιδί μαθαίνει ότι την ημέρα που μας κήρυξαν τον πόλεμο, που ήταν μέρα πανηγυριού για τους Έλληνες «με το χαμόγελο στα χείλη πάνε οι φαντάροι μας μπροστά»το κατάπτυστο βιβλίο λέει ότι κρυφτήκαμε!!!
Και στο τέλος αναφέρει έναν διάλογο μεταξύ γιου και πατέρα.
Πατέρας: Άκη από σήμερα θα γίνεις άντρας.
Γιος: Εγώ τότε φοβήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν ήθελα να γίνω σήμερα άντρας.
ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…
Κείμενο: Το αφιέρωμα στα Χριστούγεννα.
Κεντρικό κείμενο είναι η Μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα.
Πήγαν κάτι παιδιά να πουν τα κάλαντα στη μάγισσα και απαντάει αυτή: «Σκασμός σκουπιδόπαιδα αν δεν σταματήσετε να λέτε τα κάλαντα θα το μετανιώσετε πικρά»!
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΙΑΣ
Κείμενο: Για την άθληση.
Σε πέντε σημεία αναφέρει για μπουνιές για γροθιές και γενικά για ξύλο. Ένα κείμενο που περιγράφει τη βία με «αθώο» τρόπο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Μάθημα: ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑΣ
Με οδηγίες χρήσης καφετιέρας τι παιδεία προσφέρει μέσα από το βιβλίο αυτό ο δάσκαλος;
Γιατί σκοπός δεν είναι μόνο να διδαχτούν γράμματα, αλλά και το ήθος.
Στα παλιά βιβλία το κείμενο αυτό μίλαγε για έναν ξυλοκόπο που όντας τίμιος δεν δέχτηκε τα χρυσά και τα ασημένια τσεκούρια του Ερμή αλλά το δικό του το ξύλινο και εκείνος για ανταμοιβή του χάρισε και τα τρία.
Μάθημα: ΟΓΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ‼!

ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Μάθημα: Ζητάνε από τα παιδιά να γράψουν μια ιστορία με τους τρεις αυτούς πρωταγωνιστές.
Πώς ένα παιδί μπορεί να συνδυάσει τον Μέγα Αλέξανδρο με την Κοκκινοσκουφίτσα;
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΝΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
«ΟΣΑΚΙΣ» που σημαίνει όσες φορές…
Κείμενο: Είναι ένας καθηγητής ο οποίος είχε ένα συνήθειο να λέει το επίρρημα «Οσάκις» συνέχεια. Οι μαθητές από κάτω χαχάνιζαν.
Οι μαθητές εννοούσαν «Ο Σάκης».
Το κείμενο γράφει: «Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους 20 – 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα, μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ήταν η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μαζί του, μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην γωνία και οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν και έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης. Ο καθηγητής φώναξε την μαθήτρια (όχι για να την μαλώσει) αλλά για το «οσάκις».
Παιδί 12 – 13 χρονών τα είχε φτιάξει με 25χρονο ηλεκτρολόγο;;
Πως ονομάζεται αυτό; Δεν λέγετε παιδεραστία; 
Και το περιγράφει με ωραίο και αθώο τρόπο το σχολικό βιβλίο:κείμενο γλώσσας πρώτης γυμνασίου‼!
Δεν πρέπει να επέμβει εισαγγελέας; Δεσμό 13χρονου παιδιού με 25χρονο άντρα θα το επέτρεπε ένας από εσάς;
Και όμως είναι σχολικό μάθημα!
ΑΠΟ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ
Κείμενο με τίτλο ένα ξεχωριστό κορίτσι.
«Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκε στο μπαρ ένα ξεχωριστό κορίτσι».
Κορίτσι πρώτης γυμνασίου τι δουλειά έχει στο μπαρ;

ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΥΧΙ
Κείμενο: «Η σκόνη της κιμωλίας λερώνει τα κόκκινα νύχια της».
Μετατρέψτε την φράση… Δευτέρα Γυμνασίου τα κόκκινα νύχια…
Δεν υπάρχει ένα κείμενο που να περιγράφει μια σωστή οικογένεια. 


Όλα έχουν προβληματικές οικογένειες με χωρισμένους γονείς κ.α

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΗΜΙΤΗΣ – Ο ΓΝΩΣΤΟΣ
Κείμενο με υπογραφή του Κώστα Σημίτη: «Είμαστε όλοι εκτεθειμένοι σε βομβαρδισμό πολιτιστικών προϊόντων που διαμορφώνεται σύμφωνα με την διεθνή διαφημιστική προβολή. Τα έθνη κράτη δεν ανέκοψαν αλλά αδιαφόρησαν για αυτή την εξέλιξη. Η Ελλάδα την ενίσχυσε μάλιστα έμμεσα με ιδεολογικό προσανατολισμό σε μια ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ και για αυτό ΧΩΡΙΣ απήχηση η Ελληνική και Χριστιανική παράδοση»!
Εξαιρετική ομιλία από τον δάσκαλο Δημήτρη Νατσιό στη σχολή γονέων ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης που περιγράφει…
με χιούμορ και ξεκάθαρο τρόπο τα ανατριχιαστικά βιβλία που διδάσκουν σήμερα στα παιδιά μας.
Αν και το βίντεο είναι αρκετή ώρα πραγματικά αξίζει να απολαύσετε την ομιλία του.

ΠΗΓΗ

8 σχόλια:

  1. Γι αυτό σημαιοφόροι είναι οι αλβανοί υπάνθρωποι και οι αραπάδες. Ποιά αλλοδαπή αμοιβάδα θα μπορούσε να αφομοιώσει την Ελληνική μυθολογία; ενώ τώρα, με το 90% των αλλοδαπών γυναικών να είναι πουτάνες, το αφγανάκι - αράπης - αλβανός δεν δυσκολεύεται να κατανοήσει τα κόκκινα νύχια ή την προστυχιά, αφού την ζεί καθημερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ27 Μαρτίου 2013 στις 1:12 μ.μ.

    γιατι δεν αντιδρουμε?γιατι δασκαλοι και γονεις δεν τα σκιζουν ? γιατι τελικα οι ομοεθνεις εκφυλιζονται και εκπορνευονται με τη συγκαταθεση τους! γιατι αραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί αν πάω σαν γονέας στο σχολείο και κάνω φασαρία το μόνο που θα κερδίσω θα είναι κανά στρογγυλό Β ή Γ για το παιδί μου απο κόκκινους δασκάλους ή στην καλύτερη των περιπτώσεων να με κοιτάνε οι υπόλοιποι γονείς σαν χάνοι θεωρόντας με γραφικό.

      Διαγραφή
  3. Είναι σατανικό αυτό που κάνουν με τα σχολικά βιβλία όλων των βαθμίδων. Οι γονείς πρέπει να προσέξουν τα βιβλία των παιδιών τους γιατί αυτοί που τα γράφουν και τα φιλοτεχνούν είναι άριστοι προπαγανδιστές.
    Στα βιβλία λ.χ. του Δημοτικού βάζουν τους ήρωες του βιβλίου, δηλαδή, κάποια σκίτσα παιδιών που σε όλο το βιβλίο υποτίθεται ότι κάνουν κάποια πράγματα. Είναι οι Ήρωες(!) του βιβλίου. Έχουν ονόματα κυρίως ξένα (Σαλ, Αρμπέν, κ.ά.) και όχι Χριστιανικά και εδώ είναι το ωραίο: Ακόμη και όσα παιδιά έχουν ονόματα Ελληνικά, π.χ., Ειρήνη, έχουν χαρακτηριστικά αφρικανικά (για την ακρίβεια λευκή επιδερμίδα με αφρικανικά χαρακτηριστικά και μαλλιά άφρο) ή πακιστανικά (σκούρα καφέ επιδερμίδα και μαλλιά ίσια μαύρα). Δηλαδή, μαθαίνουν τα παιδιά μας ότι αυτοί τώρα και καλά είναι Έλληνες.
    Όταν τα ξένα παιδιά λένε κάτι για τον εαυτό τους στο βιβλίο, αναφέρεται ξεκάθαρα η χώρα τους και η εθνικότητά του π.χ., Αλβανία, Αλβανός (δηλαδή, τονίζεται η εθνική ταυτότητα του ξένου παιδιού). Όταν είναι η σειρά του παιδιού που κατά τα φαινόμενα είναι Ελληνόπουλο, το βάζουν να λέει τα πιο ουδέτερα πράγματα, χωρίς γεωγραφική ταύτιση με την Ελλάδα και χωρίς να αναφέρουν τη λέξη Έλληνας ή Ελληνίδα.
    Και κάτι τελευταίο. Όλοι εκεί μέσα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είναι ξένοι και ανθέλληνες ή και τα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://issuu.com/patates200/docs/_______________________a_1971___?mode=window

    http://issuu.com/patates200/docs/_______________________b_1963?mode=window

    ΑΧ! ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστουμε για το ομορφο ταξιδι!!
      Ο Θεος να σ΄εχει καλα!!
      Μακαρι να μπορεσουμε να ξαναδωσουμε στα παιδια μας κατι απ΄τη γλυκα που πηραμε εμεις μεσα απο τα βιβλια των πρωτων μας χρονων!
      Πραγματικος θησαυρος!!!

      Διαγραφή
  5. νοσταλγω πολυ τα παληα σχολικα βιβλια δημοτικου και γυμνασιου που μιλαγαν για ελλαδα Πιστη Οικογενεια. να βρεθει καποιος να τα ανεβαση στο διαδικτυο απο τα αναγνωστικα και αλλα δημοτικου μεχρι τριτη γυμνασιου αρχιζοντας απο δεκαετια του πενηντα μεχρι δεκαετια των ογδοντα! ταβιβλια που πρεπει ναχη καθε Ελλην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών