Την απόφαση του να αποχωρήσει από το ψηφοδέλτιο της ΝΔ παρά την χθεσινή ανακοίνωση του ονόματός του στην Περιφέρεια Αττικής γνωστοποίησε σήμερα ο Απόστολος Σταύρου, πρώην υπουργός και ΓΓ της ΚΟ της ΝΔ, αφήνοντας σαφείς αιχμές εναντίον της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας
Ο κ. Σταύρου είχε δηλώσει ότι....
δεν θα είναι υποψήφιος, ωστόσο χθες το όνομα του βρέθηκε στις λίστες της Νέας Δημοκρατίας ως υποψήφιος βουλευτής στο Υπόλοιπο Αττικής. 
 Όμως ο κ.Σταύρου με νεότερη δήλωση του σήμερα γνωστοποίησε ότι «παρά τη σαφή δήλωσή μου προς τα αρμόδια όργανα του κόμματος ότι δεν θα συμμετάσχω στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, συμπεριλήφθηκα στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής".
Σε ανακοίνωση αναφέρει: "γνωστοποιώ στους συμπολίτες μου ότι εμμένω στην απόφαση μου να μην είμαι υποψήφιος για τους λόγους που εξέθεσα ήδη στην από 8.1.2015 ανακοίνωσή μου και δηλώνω ότι παραμένω πιστός στις αρχές και τις αξίες της φιλελεύθερης κεντροδεξιάς παράταξης".
Στην ανακοίνωση την οποία δημοσιοποίησε μέσω facebook ο κ. Σταύρου αναφέρει τα εξής: «Η απαράδεκτη, απαξιωτική και προσβλητική συμπεριφορά του κ. Σαμαρά προς ιστορικά στελέχη της φιλελεύθερης κεντροδεξιάς παράταξης με οδήγησε στην αποχώρησή μου από τη σημερινή Νέα Δημοκρατία παρά τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο για την Περιφέρεια Αττικής.
Παραμένω πάντα πιστός στις αξίες και τις αρχές της παράταξης, που ίδρυσε ο Εθνάρχης Κωνσταντίνος Καραμανλής, τις οποίες τίμησαν ο Γ. Ράλλης, ο Ευάγγελος Αβέρωφ, ο Κ. Μητσοτάκης, ο Μιλτ. Έβερτ και ο Κώστας Καραμανλής.
Για τους λόγους αυτούς δεν θα συμμετάσχω στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και καλώ τους πολίτες της Περιφέρειας Αττικής να πράξουν κατά συνείδηση.
Ευχαριστώ θερμά όλες και όλους σας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου και για τους σκληρούς αγώνες που δώσαμε μαζί για τη Νέα Δημοκρατία».
Με νεότερη σημερινή του δήλωση σημειώνει ότι εμμένει στη θέση για αποχώρηση και ότι «η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η ένταξη σε εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κ. Βασίλη Οικονόμου».
ΠΗΓΗ: kalpes15.gr

Είτε του την "κοπάνησε" ο Σταύρου γιατί ξεχείλισε το ποτήρι της οργής με το Σαμαρά, είτε γιατί ακόμη μια φορά ο Σαμαράς φέρθηκε "μπαμπέσικα" και τον έβαλε στα ψηφοδέλτια χωρίς καν να τον ρωτήσει γιατί δεν μπορούσε να βρει άλλους πρόθυμους.

Σε κάθε περίπτωση πάντως το συμπέρασμα είναι ένα...

Η ΝΔ εξαϋλώνεται...