Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Μαρτίου 13, 2017

Δήλωση υποστήριξης της Λεπέν έκανε η θρυλική Μπριζίτ Μπαρντώ

Ενώ στην τελευταία κομμουνιστική χώρα της Ευρώπης ο καλλιτεχνικός χώρος είναι γεμάτος από κομμούνια – και μάλιστα κομπλεξικά- στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο.

Έτσι, η θρυλική Μπριζίτ Μπαρντώ, έδωσε συνέντευξη στο TV Mag της Γαλλίας, εκφράζοντας την υποστήριξή της προς την Μαρίν Λεπέν, ενόψει των προεδρικών εκλογών του Απριλίου.

Ιδού οι δηλώσεις της μεγάλης σταρ:

«Σήμερα όλα είναι χυδαία, συνηθισμένα, μέτρια. Ευθύνεται γι’ αυτό τα προηγούμενα τριάντα χρόνια χαλάρωσης, σε μια Γαλλία που δεν έχει πλέον την λάμψη, την αριστοκρατικότητα που είχε. Δεν μου αρέσει καθόλου...
η ιδέα να ζούμε μαζί με ξένους και μετανάστες. Για να ξαναδώσουμε λάμψη στη χώρα μας, πρέπει να ξαναβρούμε την ελευθερία μας, να ξαναβρούμε την ηρεμία μας, χωρίς να φοβόμαστε τις τρομοκρατικές επιθέσεις. Πρέπει να επιλέξουμε ένα αυταρχικό καθεστώς. Η Μαρίν Λεπέν έχει τη θέληση να πάρει τη Γαλλία στα χέρια της, να ξαναθέσει τα σύνορα και να δώσει προτεραιότητα στους Γάλλους. Είμαι πολύ πατριώτισσα, Μεγάλωσα με έναν πατέρα και παππού που θυσιάστηκαν για την Γαλλία και μου έμαθαν να αγαπώ την πατρίδα μου. Δεν είμαι περήφανη για τη Γαλλία σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών